- KSOW 2014-2020
- Pomoc Techniczna Schemat II
- KSOW 2007-2013
- Leader
- Grupa Tematyczna ds. Zrównoważonego Rozwoju ObszarówGórskich
- Przedsiębiorczość
- Ochrona środowiska
- Rolnictwo
- Grupy Producentów Rolnych
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Rozwój regionalny i lokalny
- Agroturystyka
- Konkursy
- Linki
- Polityka prywatności i plików cookies
Baza partnerów KSOW
SINGLE Baza PAR
Gmina Buczek
Forma prawna:
Jednostka samorządu terytorialnego
Adres siedziby:
łódzkieul. Główna 2098-113 Buczek
NIP:
8311566104
Zasięg terytorialny:
lokalny
Priorytety PROW:
- I. Transfer wiedzy i innowacje
- Innowacje w ochronie środowiska
- Innowacje w uprawie
- Doradztwo rolnicze
- VI . Zrównoważony rozwój terytorialny
- Aktywizacja społeczna
- Budowanie marki terytorialnej
- Usługi publiczne (transport, kultura, edukacja, zdrowie)
Opis dotychczasowej działalności:
Zakres zrealizowanej operacji
"Buczkowska truskawka-marką województwa łódzkiego" -czas realizacji rok 2014 i 2015 w ramach RPO województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, Marketing i promocja produktów i "marek" regionalnych i lokalnych
całkowita wartość 996 800,00 zł
Kwota dofinansowania 847 280,00 zł
Formy zrealizowanej operacji:
1. Organizacja imprezy masowej o charakterze wojewódzkim (rok 2014) i krajowym (rok 2015) pod wspólna nazwą "Buczkowska truskawka-marka województwa łódzkiego". Grupą docelową są mieszkańcy obszarów wiejskich i miejskich z terenu całego kraju, imprezy przyciągały corocznie około 25 000 osób i są okazją do promowania owocu truskawki celem wykreowania jego marki, ale również walorów przyrodniczo-kulturalnych regionu. Impreza
obejmowała corocznie:
-występ zespołów
-występ kabaretu
-organizację przedstawienia dla dzieci
-organizację pokazu garncarstwa
-występ kapel zamiejscowych
-organizację patelni plenerowej
-przeprowadzenie konkursów o tematyce związanej z truskawką
2. Przygotowanie, wydanie i kolportaż folderu z mapka promującego gminę Buczek oraz województwo łódzkie (2014 i 2015)
3. Marketing i promocja kreowanej marki (2014 i 2015)
4. Udział w tematycznych targach oraz imprezach wystawienniczych (Jarmark Łódzki, Targi Turystyki: "Na styku kultur", Targi Naturalnej Żywności NATURA FOOD, Międzynarodowe Targi Turystyki Wiejskiej i agroturystyki AGROTRAVEL, Dozynki Prezydenckie
Grupa docelowa: mieszkańcy obszarów wiejskich i miejskich z terenu całego kraju w różnych kategoriach wiekowych
Data rejestracji: 16.02.2017

